Tuesday, March 30, 2010

welcome....

 welcome ever body!
aku ni budak yg mmg tersangat baru belajaq bab bloging ni.( org dah sampai  ke bulan aku baru nak cuba naik tangga planeterium), naik lif pun gayat....
blog ni aku buat khas utk menyimpan hasil fotografi aku. may be bbrapa hasil drp minat aku yg macam2 tu, menjahit, melukis, mengarang syair@cerpen.
setiap kali ada acara menarik, sedaya upaya akan aku upload fotografi yg bagi aku ada nilai visualnye, 

aku tak ada apa2 basic dalam bidang foto, tapi aku ni manusia yg sukakan kerja2 kreatif. normal kan? i'm just ordinary person yg sukakan benda yg berseni @ cantik2, normal la tu. 
cantik pulak banyak kayu ukurnya. cantik utk aku tak semestinya cantik utk org lain.
utk permulaannya, gambar yg di simpan di galeri virtual aku ni taklah setajam mana, pakai pun mobile camera yg cukup2 syarat je. 

kalau ada yang sudi singgah membaca, terima kasih...

No comments: